Blog

Budowanie wizerunku marki to proces, na który składa się wiele poszczególnych elementów. Jednym ze sposobów dotarcia do szerokiej grupy odbiorców są różnego rodzaju kreacje graficzne, które w oczywisty sposób budzą skojarzenia z daną firmą. Oprawa graficzna strony internetowej, materiałów promocyjnych i pozostałych elementów dotyczących wizerunku Twojej firmy, świadczy o jakości wykonywanych przez Ciebie usług i na stałe zapisuje się w świadomości odbiorców. Dlatego też celem kreacji graficznej jest zapewnienie danej marce rozpoznawalności, więc jeśli chcemy zrobić dobre wrażenie na klientach, powinniśmy na poważnie podejść do tematu i postawić na projekty, które będą prawdziwą wizytówką firmy.

Prowadzisz własną firmę i zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, by dowiedziało się o tym więcej potencjalnych klientów? Nic prostszego! Nawet jeśli nie prowadzisz firmy bezpośrednio w sieci, przenieś swoje działania wewnątrz niej, a zobaczysz, że dzięki temu dotrzesz do osób, które nawet nie miały pojęcia o istnieniu Twojego przedsiębiorstwa.

Analizowanie potrzeb klientów jest kluczowym warunkiem udanej współpracy. Nie zawsze klient przyjdzie do Ciebie z gotową wizją i garścią pomysłów. Zazwyczaj to Ty musisz powiedzieć mu czego potrzebuje, a żeby to zrobić, powinieneś przede wszystkim lepiej go poznać. Jak to zrobić? Poniżej udzielę ci kilku wskazówek, które dobrze wykorzystane zagwarantują udaną analizę potrzeb Twojego klienta. W przyszłości może ci ona przynieść nie tylko profity, ale także to co najważniejsze – satysfakcję z realizowanych celów.

Zakładając własną firmę, myślimy przede wszystkim o tym, co chcemy i możemy zaoferować innym. Po przygotowaniu wszelkich niezbędnych materiałów, wymyśleniu nazwy oraz załatwieniu formalności uruchamiamy kontakty i zdobywamy pierwszych klientów. Usatysfakcjonowany klient do nas wróci albo przynajmniej poleci naszą firmę innym. Pojawią się pierwsze zyski i oczywiście obopólne zadowolenie. Jednak w dobie mediów i rozwiniętego marketingu poleganie wyłącznie na czyichś rekomendacjach jest swego rodzaju niedopatrzeniem, żeby nie powiedzieć – zaniedbaniem. Mamy bowiem świadomość, że wszystko można zrobić lepiej i efektywniej, że można mieć WIĘCEJ.

Pierwsze strony internetowe składały się z charakterystycznego kodu na czarnym tle i dla większości ludzi stanowiły wielką niewiadomą. Współczesne strony www nie mają ze swoimi poprzednikami wiele wspólnego. Wszystko za sprawą rozwijającej się technologii oraz przez zmianę naszego podejścia i oczekiwań. Obecnie przy tworzeniu strony internetowej stawiamy nie tylko na jej funkcjonalność, ale także na atrakcyjny design.

Podstawową zaletą stron internetowych wyposażonych w system zarządzania treścią CMS jest możliwość ich szybkiej i intuicyjnej aktualizacji. Co ważne, wszystkie zmiany może wprowadzić nawet taki użytkownik, dla którego programowanie to dziedzina z pogranicza magii. Obsługa panelu administracyjnego nie wymaga bowiem wiedzy informatycznej.

Zacznijmy od kilku słów wyjaśnienia, czym tak naprawdę jest pozycjonowanie. Najprościej rzecz ujmując, jest to promocja witryny w internecie. To szereg działań mających na celu jej wywindowanie jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.

W ostatnim czasie coraz większa liczba użytkowników korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych. Na rynku istnieje cała masa smartfonów i tabletów, które różnią się między sobą wielkością wyświetlacza. Cała zabawa polega na tym, aby na każdym z nich strona internetowa wyświetlała się prawidłowo i była automatycznie do nich dopasowywana. I właśnie tu z pomocą przychodzi nam responsywność.

Przed przystąpieniem do realizacji nowej strony internetowej koniecznie należy ustalić wszystkie szczegóły dotyczące tego złożonego procesu. Najczęściej Klient zostaje poproszony o wypełnienie briefu, w którym Wykonawca zawarł listę kluczowych pytań na temat przyszłej realizacji.

Takie rozwiązanie pozwala Klientowi precyzyjnie określić swoje oczekiwania względem strony internetowej, przedstawić wszystkie wytyczne i podzielić się swoimi sugestiami. Dla osób, które będą odpowiedzialne za tworzenie nowego projektu, będzie to niezwykle cenna porcja informacji. Na podstawie tych danych Wykonawca będzie w stanie przygotować indywidualną ofertę, będą one także podstawą jego przyszłych działań. Jak wiadomo, dobra komunikacja ma ogromne znaczenie przy realizacji każdego projektu, dlatego dobrze skonstruowane pytania oraz rzetelne odpowiedzi stanowią solidny fundament przyszłego sukcesu.

ADRES I GODZINY OTWARCIA

sinGRAPH
ul. STRUMIEŃSKIEGO 12
41-400 MYSŁOWICE
Poniedziałek - Piątek
od 8:00 do 16:00

   +48 32 223 87 80
   +48 696 293 877
   info@singraph.pl


NIP: 222-015-22-04 • Regon: 271026966
85 1050 1214 1000 0090 7181 9594 • ING Bank Śląski

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Polityka Prywatności sinGRAPH (link)

Napisz do nas