Blog

Firmowa strona internetowa to dzisiaj podstawa. Pierwszym kanałem informacyjnym, z którego korzystamy jest właśnie sieć. To tam szukamy firm usługowych, porównujemy oferty, wysyłamy zapytania. Firma, która nie ma własnej strony www oddaje klientów konkurencji. I to walkowerem. Dlatego tak ważne jest, by zaprezentować swoje usługi w internecie. Dzięki temu nie pozwalamy zepchnąć się na boczny tor, zwiększamy zasięgi i zdobywamy klientów. Tak to działa.



Jeśli większość przedsiębiorców ma tego świadomość, należy zrobić stronę internetową, która w jakiś sposób się wyróżni. Wiele agencji reklamowych gwarantuje, że utworzona przez nich strona będzie oryginalna i wyprzedzi konkurencję. Ale jeśli każdy to oferuje, to znaczy, że tak naprawdę nie wyróżni się nikt. Co zrobić, by było inaczej?

 

Strony internetowe dla firm – jak naprawdę się wyróżnić?

 

Poza tym, że Twoja strona internetowa powinna być przejrzysta i atrakcyjna wizualnie, musisz pamiętać o tym, by dodać coś od siebie. To właśnie firma powinna zadbać o to coś, co będzie ją wyróżniać na tle konkurencji. Po co zatem przejmować się stroną? – pomyślicie. A no po to, by była na tyle dobrze zaprojektowana, żeby pozwolić Wam na eksperymentowanie.

 

Przede wszystkim powinniście zadbać o to, by znaleźć się blisko klienta. Kiedy pojawia się on w waszej firmie, od razu okazujecie mu zainteresowanie, proponujecie pomoc, badacie jego potrzeby, przedstawiacie ofertę i czasem udzielacie rabatu. To zainteresowanie powinno być widoczne, gdy klient pojawia się u was wirtualnie, słowem – odwiedza waszą stronę www. Dzięki temu ma poczucie, że jest dla was ważny i pozostaje na stronie wystarczająco długo, by dobrze zapoznać się z ofertą.

 

Te zabiegi ci pomogą – skuteczne strony internetowe dla firm

 

Wygląd i użyteczność serwisu to podstawa. Nieatrakcyjny layout może odstraszyć potencjalnego klienta. Warto zadbać o to, by pokazać mu, że nadążacie za trendami – od razu będzie wiedział, że trafił w dobre miejsce. Jak zadbać o przejrzysty i atrakcyjny design? Warto wziąć pod uwagę takie rzeczy jak:

 

  • slider ze zdjęciem
  • chwytliwe hasło
  • czytelna oferta
  • realizacje
  • kalendarz (jeśli możesz pochwalić się realizowanymi właśnie projektami, konferencjami itp.)
  • mapka z lokalizacją
  • opinie klientów
  • partnerzy biznesowi

 

Wszystko co tam zamieścisz może wyróżnić cię na tle innych przedsiębiorców. Jeśli masz wśród klientów znane marki, pokaż to – zamieść ich loga na swojej stronie. Jeżeli prowadzisz liczne spotkania z klientami, organizujesz konferencje, szkolenia, bierzesz udział w targach – umieść to w publicznym kalendarzu. Niech inni widzą twoje zaangażowanie i ilość osób, z którymi współpracujesz – to buduje zaufanie. Pomogą w tym również opinie klientów i realizacje. Warto się chwalić, bo dzięki temu budujesz swoją wiarygodność, a to właśnie ona wyróżnia najbardziej. Ludzie szukają kogoś, komu będą mogli zaufać. Twoja strona internetowa powinna pokazać, że to właśnie Ty jesteś taką osobą.

 

Optymalizacja stron internetowych – Twoja firma musi być widoczna

 

Poza dobrze zaprojektowaną stroną www oraz całym jej uzupełnieniem, ważna jest również optymalizacja SEO, która ułatwi użytkownikom znalezienie jej przez wyszukiwarkę. Optymalizacja strony pod kątem SEO to fundament pozycjonowania. Strona będzie dobrze widoczna, jeśli spełni się podstawowe warunki. Jakie? Warto zacząć od początku.

 

Przede wszystkim zadbaj o adres swojej witryny. Przyjazny adres URL sprawi, że nawet przenosząc się na inną podstronę użytkownik będzie widział nazwę strony i zakładki, a nie przypadkowy ciąg znaków. Tak samo będą to widziały roboty wyszukiwarek, które przekierują internautów na odpowiednią stronę.

 

Dodaj swoją stronę do Google Search Console. Dopóki Google nie zobaczy Twojej strony poprzez linki zewnętrzne, pozostanie ona anonimowa. Jednak po dodaniu jej do GSC dowiesz się m.in., jakie zamiany zaleca Google i po jakich słowach trafiają do ciebie użytkownicy.

 

Pamiętaj o tytule i opisie strony, czyli meta title i meta description. Zadbaj o to, by znalazły się w nich słowa kluczowe, które od razu kojarzone są z twoją firmą i usługami. Dzięki temu wyszukiwarka Google podsunie użytkownikom twoją stronę internetową – wystarczy, że wpiszą odpowiednie frazy.

 

Strony internetowe dla firm od sinGRAPH

 

Wiesz już to co najważniejsze, a nawet więcej. Pora zacząć działać. Jeśli startujesz od zera, chętnie ci pomożemy. W firmie sinGRAPH tworzymy strony internetowe, które dają ich właścicielom nieograniczone możliwości. Razem możemy też stworzyć opisy przyjazne SEO, które sprawią, że twoja witryna szybko stanie się widoczna.

 

Jeśli masz już firmową stronę www, pomyśl, co możesz zrobić lepiej, co dodać, by stała się bardziej przystępna dla Klientów i zachęcała do skorzystania z Twoich usług. W razie czego służymy pomocą!

ADRES I GODZINY OTWARCIA

sinGRAPH
ul. KRAKOWSKA 7 (pracujemy zdalnie)
41-400 MYSŁOWICE
Poniedziałek - Piątek
od 8:00 do 16:00

   +48 32 223 87 80
   +48 600 901 018
   +48 696 293 877
   info@singraph.pl


NIP: 222-015-22-04 • Regon: 271026966
85 1050 1214 1000 0090 7181 9594 • ING Bank Śląski

© Copyright 2024 sinGRAPH Wszystkie prawa zastrzeżone

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Polityka Prywatności sinGRAPH (link)