Blog

Zacznijmy od kilku słów wyjaśnienia, czym tak naprawdę jest pozycjonowanie. Najprościej rzecz ujmując, jest to promocja witryny w internecie. To szereg działań mających na celu jej wywindowanie jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.



Jak obronić tezę postawioną w temacie dzisiejszego wpisu? Czy nie wystarczy samo stworzenie strony i pozostawienie jej samej sobie w internecie?

Każdy właściciel strony internetowej prezentujący za jej pośrednictwem swoje produkty i usługi powinien dobrze taką stronę wypromować. Papierowe materiały promocyjne nie trafiają do szafy, tylko staramy się dotrzeć z nimi do jak największej ilości odbiorców. Podobnie jest z serwisami internetowymi. Jeśli wyjdziemy z nimi do odbiorców, wówczas zostaną zauważone. Jeśli jednak pozostawimy je samym sobie, wtedy szansa dotarcia do dużej ilości potencjalnych Klientów będzie znikoma.
 

Zacznijmy od kilku słów wyjaśnienia, czym tak naprawdę jest pozycjonowanie. Najprościej rzecz ujmując, jest to promocja witryny w internecie. To szereg działań mających na celu jej wywindowanie jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Użytkownik zainteresowany pewnymi usługami, wpisze w wyszukiwarce daną frazę i otrzyma propozycje spełniające jego zapytanie. Zadaniem osoby zajmującej się pozycjonowaniem jest więc stworzenie odpowiedniej strategii i sukcesywne wdrażanie działań koniecznych do doprowadzenia strony na samy szczyt wyników wyszukiwania.
 

Aby uzyskać zadowalające wyniki, pozycjonowanie musi być realizowane stale. Nie jest to bowiem usługa jednorazowa. Z uwagi na zmieniający się algorytm wyszukiwarki, utrzymanie wysokich pozycji wymaga ciągłych działań. Pamiętajmy także o konkurencji, która również zrobi wszystko, aby osiągnąć i utrzymać wysokie pozycje. Łącząc wszystkie czynniki wpływające na pozycję stron w wynikach wyszukiwania, możemy stwierdzić, że pozycjonowanie to nieustanny wyścig na szczyt tych wyszukiwań.
 

Korzyści płynące z pozycjonowania są oczywiste. Wyższa pozycja naszej strony przekłada się na ilość odwiedzin. Możemy założyć, że osoby odwiedzające będą realnie zainteresowane naszymi usługami. Same bowiem wpisały frazy jakimi są zainteresowane, a wynikiem tych działań było wyświetlenie w wyszukiwarce naszej strony. W efekcie większa ilość odwiedzin naszej witryny przekłada się na większą ilość potencjalnych Klientów.
 

Czy pozycjonowanie jest zatem koniecznym dodatkiem do strony internetowej? Każdy, kto chce być widoczny i zamierza dotrzeć do szerszego grona odbiorców, odpowie twierdząco. Strona internetowa to wizytówka i internetowa ulotka naszej firmy. Drukując materiały promocyjne, nie chowamy ich głęboko w szafie, tylko chwalimy się nimi i zachęcamy innych do poznania naszej firmy. Pozycjonowanie jest natomiast doskonałym narzędziem, aby wręczyć komuś naszą wizytówkę w internecie.

ADRES I GODZINY OTWARCIA

sinGRAPH
ul. KRAKOWSKA 7 (pracujemy zdalnie)
41-400 MYSŁOWICE
Poniedziałek - Piątek
od 8:00 do 16:00

   +48 32 223 87 80
   +48 600 901 018
   +48 696 293 877
   info@singraph.pl


NIP: 222-015-22-04 • Regon: 271026966
85 1050 1214 1000 0090 7181 9594 • ING Bank Śląski

© Copyright 2024 sinGRAPH Wszystkie prawa zastrzeżone

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Polityka Prywatności sinGRAPH (link)